X סגירה
 

אימסט בקיץ - חוויה מטריפה בטירול אוסטריה

אימסט חופשת קיץ מלאה בחוויות

שאלה ששואלים רבים לפני ההגעה לאוסטריה היא אחת: טירול או זלצבורג? התשובה שלנו היא גם וגם (וכמובן שאסור לוותר על עיר הבירה וינה). לכל אחד מחבלי הארץ האל יש קסם משלו, אתרים אחרים שמציגים את מיטב הנופים האוסטריים ואטרקציות לבני כל המשפחה.

בסקירה הנוכחית, אנחנו  נתמקד בעיירה אימסט (imst), אשר נחשבת לאחת היפות והמיוחדות בחבל טירול. זהו מקום אידיאלי למחפשים חופשת קיץ מלאה בחוויות, אקסטרים והרבה מאד אדרנלין. המסלול המוצע מתאים לארבעה ימים מלאים בחוויות, אטרקציות ופעילויות לכל המשפחה
 

ברכבל בדרך למגלשת ההרים Alphine Coaster
ברכבל בדרך למגלשת ההרים Alphine Coaster
אימסט על קצה המזלג

אימסט היא עיירה קטנה וחביבה, של לא יותר מכ-8,000 תושבים. היא כוללת את כל מה שעולה לנו לראש כשאנחנו שומעים על המונח "עיירה קטנה בחבל טירול" (טוב, לפחות אצל מי ששמע על האזור): נופים אלפיים, אגמים, פרחים בכל עבר, מזרקות, כנסיות, בתי קפה ועוד. בחודשי הקיץ, ולעיתים לכל אורך השנה, מציע המקום מספר אטרקציות שנחשבות לאידיאליות לטיול משפחתי.

ספורט אקסטרים: הגרסה האימסטית

אחת הפעילויות האהובות באוסטריה עבור בני כל הגילאים היא גלישה במגלשות הרים. באימסט לוקחים אותן מספר צעדים קדימה. נקודת ההתחלה של החוויה היא עלייה ברכבלים עד לפסגה האלפית הקרובה – אימסט עילית (Hoch Imst). משם ניתן לצאת למגוון מסלולי הליכה, רעיון מצוין על רקע הנופים המרהיבים שיקיפו אתכם.

בפסקה מסתתרת אחת האטרקציות האהובות של אימסט: ה-Alphine Coaster. באתר תמצאו מגלשות הרים אלפיניות הנחשבות לארוכות ביותר בעולם, כאשר הנסיעה היא לאורך כשלושה קילומטרים וחצי - זוהי חוויה נהדרת להורים ובעיקר לילדים, שנהנים ללחוץ כמה שניתן על דוושת הגז.

שימו לב שניתן לרכוש כרטיסים לנסיעה אחת, שלוש נסיעות ועשר נסיעות, כשהמחיר למבוגר יהיה מן הסתם גבוה יותר מאשר ילדים (אבל עדיין ממש לא נורא). בראש ההר יש גם אטרקציות אחרות למשפחה, דוגמת האפשרות להשכרת סגווי, סקוטרים או אופניים, טרמפולניות ועוד.

פארק המים והאקסטרים Area  47

Area 47 נשמע כמו אתר-התרסקות-חללית-חייזרים-או-תיאוריית-קונספירציה-אחרת, אך האמת היא שזהו אחד הפארקים המומלצים באוסטריה. זהו פארק שעשועי מים, טבע ואקסטרים, או אם תרצו: מגרש משחקים ענקי. נקודת הפתיחה שלו היא מצוינת, כאשר ייתכן מאד שזהו אחד הפארקים שהנוף שמקיף אותם הוא היפה ביותר בעולם. ממש בתוך סביבה ירוקה ועמוסת אגמים הקימו אתר שכולל בריכות שחייה, מתקני מים, מגלשות, קירות טיפוס,  טיולי מערות, סירות ראפטינג ואפילו מתקן לקפיצות באנג'י. למידע מורחב : Area 47

קניון  רוזנגא.. טוב – פשוט יש שם קניון יפה

באוסטריה יש מספר קניונים טבעיים שהליכה בהם מזכירה גלויות תיירותיות. מסלול ההליכה לקניון של אימסט, בעל השם המורכב רוזנגטארן-שלוכט (Rosengartenschlucht Gorge), יוצא ממש מכנסיית סיינט ג'ון הנמצאת במרכז אימסט. הוא מסתיים במערה כחולה (Blue Grotto), אם כי כאן חשוב לעצור ולהדגיש שהיא פחות מרשימה מהמערות המפורסמות של קאפרי או אפילו האי היווני זקינטוס, אם לוקחים כדוגמא עוד יעד תיירותי פופולארי מאד כיום. עדיין, המסלול יפה מאד, כולל זרימה חזקה של מים, הרבה מאד ירוק וגם פסלים בצורות מיוחדות שהוכנו מגזעי עץ.

מוזיאון האדם הקדמון Otzi Dorf

באימסט וסביבתה מספר מוזיאונים מרתקים מאד. המוזיאון המומלץ ביותר לדעת רבים הוא המוזיאון הפתוח הארכיאולוגי Otzi Dorf, המוקדש לאדם הקדמון. זהו למעשה שחזור של כפר אוטצי (Otzi Village) שמאפשר לכם ללמוד על אורח החיים שאפיין את תושבי המקום בתקופות הפרהיסטורית של עידן האבן. בשחזור של הכפר אפשר ללמוד על האופן בו חיו באזור בתקופה קדומה זאת, להיכנס לביתנים אותנטיים וללמוד על הכלים בהם השתמשו אותם אנשים, הפעולות שהם עשו למחייתם ועוד. הדגש במוזיאון הוא על השתתפות פעילה, כך שהסיור כולל הדגמות, הפעלות ומשימות שמוטלות על בני המשפחה. למידע מורחב : Otzi Dorf

ספא ופעילויות מפנקות אחרות

באימסט ניתן לא רק לטייל, אלא גם לנוח. אם אתם מתכוונים לשהות בעיירה יותר מיום אחד, הרי שתוכלו לגלות את היתרונות של בתי המלון של אימסט. בעיירה תמצאו מלונות-צימר שמציעים חוויה כפרית במלוא מובן המילה, בתנאים נוחים לרוב וכשהמארחים נותנים לכם להרגיש כמו מלכים. אם עוד לא חוויתם את "אוסטריה האמיתית", זוהי הזדמנות מציונת.

פעילות נוספת שניתן לעשות באימסט היא ספא, שמציע פינוק לגוף ולנפש גם יחד. באימסט יש מספר בתי ספא מיוחדים, דוגמת ספא Aqua Dome שמכיל 12 בריכות תרמיות (הן חיצוניות והן מקורות), שבע סאונות, ארבע מסעדות וברים, חדר כושר, פעילויות לילדים ועוד.

כל אלה הופכים את אימסט ליעד חובה בביקור שלכם בטירול, או אפילו באוסטריה כמכלול.
 

אקווה ספא - חוויה של ספא לנופי האלפים האוסטריים
אקווה ספא - חוויה של ספא לנופי האלפים האוסטריים
 

כתבות שאולי יעניינו אותך